rama rama .

rama

فروش سینی کابل

سینی کابل چیست؟

فروش سینی کابل ، ابزاری جهت انتقال، هدایت جریان برق و محافظت از سیم و کابل ها در برابر خوردگی، عوامل خارجی و ...است. سینی کابل از جنس های مختلفی تولید می شود. بیشتر سینی کابل ها از آهن با روکش روی و کادمیم تولید می شوند تا در برابر خوردگی، سایش و زنگ زدن مقاوم باشند. سینی کابل ها از جنس استیل و آهن رنگ شده و همچنین از جنس پلاستیک نیز ساخته می شوند. سینی کابل تولید شده از جنس ورق گالوانیزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دارای انواع مختلفی می باشد که در قسمت های بعدی بدان اشاره می کنیم.

انواع سینی کابل 
سینی کابل از تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات الکتریکی است و امروزه برای محافظت از کابل های برق و همچنین مرتب نمودن سیم کشی و کابل ها از آن بهره می گیرند. در متن زیر قصد داریم به انواع سینی کابل اشاره کنیم:

 

سینی کابل گالوانیزه فابریک: سینی کابل گالوانیزه فابریک یکی از انواع سینی کابل ها می باشد. این سینی کابل به علت گالوانیزه شدن با روکش روی، در برابر اکسید شدن، زنگ زدن و خوردگی مقاوم می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار است. از این سینی کابل در مناطق مرطوب و باز استفاده می کنند. 

سینی کابل رنگی پودری استاتیک: سینی کابل پودری استاتیک به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت و اشعه uv خورشید در مناطق مرطوب و مکان های باز مورد استفاده قرار می گیرد. 

سینی کابل با آبکاری گرم: این  سینی کابل به دلیل آبکاری گرم ضد زنگ و پوسیدگی هستند و برای استفاده در مکان های اسیدی و مرطوب بسیار مورد استفاده می باشند. از این سینی کابل در مناطق مرطوب به ویژه شمال کشور استفاده می کنند.

 

ضخامت سینی کابل 
سینی کابل ، در ضخامت ها و عمق های متفاوتی تولید و در بازار به فروش می رسند. سینی کابل در عرض های 100 الی 800 میلیمتر ساخته می شود. عرض سینی کابل با توجه به اتصالات سینی کابل از جمله رابط و ساپورت ساخته می شود. به عنوان مثال سینی کابل با عرض 500 یا 600 میلی متر، ضخامت ورق می بایست  از ورق 1.5 یا 2 میلی متر به بالا استفاده شود. 

آشنایی با نردبان کابل 
نردبان کابل یکی از اتصالات سینی کابل می باشد که از آن جهت عبور تعداد زیادی سیم و کابل در مسیر مشخصی استفاده می کنند. گاهی از نردبان کابل به جای سینی کابل در مسیرهای عمودی استفاده می کنند زیرا کابل محکم و راحت به بدنه نردبان متصل می شود. نردبان کابل در سایز های متنوعی تولید و به فروش می رسد. عرض نردبان کابل از 50 میلی متر تا عرض 700 میلی متر قابل تولید می باشد. لبه ها و ارتفاع نردبان کابل از 40 میلی متر تا ارتفاع 150 میلی متر نیز ساخته می شود. 

مهمترین نکات انتخاب سینی کابل 
سینی کابل ها مهمترین ابزار جهت پشتیبانی سیم و کابل های برق هستند. سینی های کابل دارای پانچ می باشند و این پانچ ها در صورت اتصالی سیم ها باعث افتادن حرارت و خنک شدن کابل ها می گردد. در متن زیر قصد داریم مهمترین نکات برای انختاب سینی کابل را برای شما بیان کنیم:

معیار انتخاب سینی کابل :
انواع و تعداد کابل های پیشتیبانی 

شرایط محیطی 

حساسیت به خوردگی 

وزن کابل نصب شده 

شعاع خمش کابل و سینی کابل 

آزادی ورودی و خروجی کابل 

نصب آسان 

مقدار گرمای تولید شده

فروش سینی کابل 
فروش سینی کابل ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت. قیمت سینی کابل به عواملی متعددی بستگی دارد. باتوجه به نوسانات ارز و همچنین نوع سینی کابل، عرض، ضخامت و طول آن قیمت سینی کابل متفاوت است. شرکت ما تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین سینی های کابل می باشد و شما می توانید با کمترین قیمت اما بالاترین کیفیت انواع سینی کابل و متعلقات آن را خریداری کنید. فروش سینی کابل با استانداردتوسط کارشناسان فروش انجام می شود و می توانید در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. 

 

نتیجه گیری:
به طور کلی، سینی کابل محافظی برای سیم و کابل های برق می باشد که در تاسیسات ساختمانی بسیار کاربرد دارد. سینی کابل ها در انواع مختلفی تولید و هرکدام کاربرد خاصی دارند. در صورت تمایل به خرید محصولات ما با مشاوران ما تماس بگیرید. 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۲۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)