rama rama .

rama

چاپ روي ورق كامپوزيت

مطالبي كه نياز هستدر رابطه با كامپوزيت ها بدانيد اين است كه كامپوزيت ماده اي تركيبي ساخته شده از دو يا چند ماده با خواص فيزيكي و شيميايي متفاوت است كه پس از توليد ماده حاصل شده خصوصيات متفاوتي از ماهيت اوليه خود دارد .ورق كامپوزيت را از تركيب ماتريس با مواد تقويت كننده به دست مي‌آورند. ورق كامپوزيت آلومينيوم هم از يك لايه پلي اتيلن تشكيل شده كه با دو ورق از جنس آلومينيوم پوشيده شده است. يكي از اين دو ورق‌ پوشش رنگي دارد كه مي‌توان روي آن چاپ انجام دارد. چاپ روي ورق كامپوزيت از دسته چاپ روي متريال سخت است. ورق‌هاي كامپوزيت بعد از مرحله‌ي برش داده شدن در ابعاد معين، مونتاژ شده و به صورت ثابت با پيچ و يا روي زيرسازي، متصل و نصب مي‌شوند كه نصب و اجراي آن‌ها در زمان كوتاهي ممكن است. به‌عنوان مصالح زيرسازي براي كامپوزيت مي‌توان از پروفيل‌هاي قوطي آهني يا آلومينيمي بهره برد. همچنين جهت ايجاد نمايي زيباتر و ضد آب شدن سازه، براي پر كردن فاصله‌ي بين ورق‌هاي نصب شده از چسب سيليكون و دزدگيرهاي لاستيكي استفاده مي‌شود. به طور كلي ورق‌هاي كامپوزيت استفاده‌هاي مختلفي دارند چراكه تنوع بسياري در مدل دارند و معمولا بيشتر اين ورق‌ها در صنعت ساختمان و به عنوان نماي بيروني ساختمان به‌خصوص ساختمان‌هاي مدرن، استفاده مي‌شوند. براي زيباتر كردن نماي اين ساختمان‌ها هم مي‌توان از چاپ روي كامپوزيت استفاده كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۲:۴۵ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

كوله پشتي |خريد كوله پشتي | خريد اينترنتي كوله پشتي از نمايندگي دلسي در ايران

در اين بخش مي خواهيم چند مدل از متنوع ترين و جديد ترين كوله پشتي ها و كيف لپ تاپ هاي برند دلسي را كه يك برند جهاني مي باشد را معرفي و شرح دهيم. شركت ايران دلسي به نمايندگي از دلسي فرانسه محصولات اين شركت فرانسوي را به صورت اورجينال وارد كرده و در كشور مان ايران با متناسب ترين قيمت به فروش مي رساند. جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت ايران دلسي مراجعه نموده از محصولات بي نظير اين شركت ديدن نماييد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۷:۴۶ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

پرستاري سالمندان

مراقبت از سالمند بيمار به طور صحيح

سالمندان از لحاظ ناتواني و ضعف بدني مثل كودكان نياز به مراقبت دارند اما با اين تفاوت كه هرگز نبايد با آن‌ها طوري رفتار كرد كه كرامت‌شان ناديده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در كنار ارائه مراقبت‌هاي مورد نيازش كار مهمي است. چنان‌چه براي مراقبت از سالمند بيمار نياز به استخدام پرستار داريد، مركز پرستاري در منزل خورشيد با كادري مجرب مي‌تواند به شما در اين امر كمك كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۰:۴۹ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

انگشتر طلا نگين دار در مدل هاي مختلف و شيك

زيباترين و آنتيك ترين مدل انگشترهاي طلا نگين دار در انواع طلا سفيد و زرد مخصوص خانم هاي شيك پسند را در دنياي مد نمناك ببينيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۵:۵۷ توسط:pari موضوع: نظرات (0)